15/11; onsdag

Gör paj, lyssnar på Linus som läser, hjälper klara med ett mattetal, städar ett köksskåp - slänger gamla pepparkakor så vi får plats med nya, brer en macka åt Sigge och klara - klara och Anders ska på vipersmatch... 
Vi går mot peppakakstider och luciatåg - jag borde träna på att skrida fram... istället gör jag tvärtom... och somnar i soffan av utmattning när klockan är 19...  (null)
Jag tänder ett ljus och nynnar på en luciasång... och hoppas på frid och lugn i natt i männskoland. Och så tänker jag på hiho - idag var det hans födelsedag. Hiho - en underbar hund, med fantastisk personlighet. Lätt att älska - men otaliga gånger fick han oss att grubbla och lägga pannan i djupa veck, och skratta. Saknad. Aldrig glömd.  (null)
(null)

(null)
20 år sedan han föddes. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback