1/10; söndag

Vaknade tidigt. Steg upp och satte på kaffe. Jobbade lite och drack kaffe. 

Åkte till stallet. Red en runda med Yvonne. Yvonne stannade till och plockade svamp. 

Blyte var pigg. Energin i musklerna. Ett bocksprång höll på att få mig att tappa balansen - men han ville ha hem mig, och stannade upp och rätade upp mig. 

Nu har jag gått en runda med myggan i höstsolen. Jag har en liten oro i kroppen. Jag ska måla naglarna och förbereda mig för veckan. Jag ska hänga upp tvätten och laga mat. Men först ska jag sitta en stund med katten på magen. Och lyssna klart på Arons sommarprat - om hans livsöde, hans strapatser, hans medaljer, hand utmaningar... Mikromål. Anledning. Tacksamhet. Utmaningar. Perspektiv. Val. Liv. Vad ger mig lycka i själen? Följ dina drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback