18/10; onsdag

Idag blir det ingen gympa för mig - Anders och klara är på innebandy. Jag sprang en runda med myggan istället när jag kom hem - för att jag och myggan skulle komma ut en stund, för att rensa huvudet, för att röra på mig... I fyra kilometer gick det bra - sedan värkte knät, men då hade jag bara två kilometer kvar och sprang på ren vilja! När jag kom hem hade Anders få har in en hund som letade efter vår löptid. Jag hade mött ägaren tidigareläggs åkte för att leta efter henne. Utan resultat. Anders ringde polisen. Och jag gick ut till hunden som hade placerats i hundgården. Då fann jag ett nummer på den - och kunde ringa ägaren som kom och hämtade hunden

Killarna och jag tog ett bad - en vardagslyx under stjärnorna. De syntes dock inte i höstnatten... jag behöver tid gör återhämtning, nedvarvning - jag somnade vid nio igår, jag vaknar så gott som varje morgon med migrän, jag har haft ett par allergiska reaktioner den sista veckan (utan förklaring har det kommit utslag på i stort sett hela kroppen), jag hör inte som jag ska på ett öra (skolsköterskan kollade igår - ingen vax, hon tryckte jag skulle ringa Vc...), jag tappar trådar... Snart höstlov! 

Och ett minne - jag tror det är10 år gammalt - som jag blev påmind om på Fb idag! Dela lika. Kärlek. 

Gör övrigt är nog dagens bästa ord "villhöver"! 


Kommentarer
Postat av: Lina

Var rädd om dig 💗kroppens sätt att säga i från när det blir utslag utan anafylaktisk koppling tror jag. Gullig bild på Linus och Kenzo herregud vad tiden går. Vi hörs. Kram Lina

2017-10-19 @ 01:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback