15/7; söndag

En underbar helg - och så ett mail dom förändrar. Vårt boende på Mallorca nästa vecka är avbokat och när vi kontaktar vår kontakt säger han "i’m sorry...". Luften går ur. 9 personer utan boende. En knapp vecka till avresa. Och jag vill inte bo någon annanstans. Jag hade set fram mot läget, huset och resan.  Vem kan man lita på? Vi har mailat med honom vid ett par tillfällen, pratat i telefon med honom och betalat en del av summan.... Tron på mänskligheten blev stukad. Jag vill bara skrika och gråta - men just nu kan jag mest skratta. Just nu är huset fullt av goa vänner, Frankrike leder VM-finalen och solen skiner.   (null)

(null)
Det var nog - precis som jag har sagt - för bra för att vara sant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback