7/7; lördag

Jag älskar...
... sommaren...
...de lata dagarna... (null)

(null)

(null)

(null)
(null)
Jag älskar...
...aktiviterna...
... en ridtur i den ljumma solnedgången eller i den tidiga morgonen...
... att känna kraften under mig, med mig - att han lyder minsta möjliga hjälp...
... de tryggheten i de välkända stigarna och nyfikenheten de nyupptäckta ger...
... Ekös oplanerade dagar och golfen, ridturen, tvättmaskinen i hemmahuset...
...lekarna...
... hoppet... (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag älskar...
... det spontana och det välplanerade...
... de ungas entusiasm och de gamlas livserfarenhet...
... vardagen och festen... (null)
Jag älskar...
... godheten i det enkla... (null)
Jag älskar... 
... mångfalden av smaker, lukter, känslor och människor som korsar min väg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback