Vi njuter...

... trots allt av fin sommardag samtidigt som jag nynnar på låtar: "Man ska ha husvagn - det har jag sett att alla har
Man ska ha husvagn - och stuva in familjen i Man ska ha husvagn - för då blir man fri.... Man ska ha husvagn - för då är man trygg och låst och fri" ... "
Och
"Jag kunde inte dra mig ur med äran i behåll
Jag var redan sur, men när jag fick dörren rätt i nyllet
Balla jag ur och börja gå bärsärkargång
Jag fick upp en sten och drog den genom hennes fönster
Sen tryckte jag in huvudet mitt så långt jag kunde och skrek: jag har blivit lurad..." samtidigt som Anders pratar med homeaway och försöker lösa ett boende. Än finns det hopp. Och ännu har jag varken brutit ihop eller skriket för högt. 
Vi åker till en ö och kör swimrun mellan öar, vi paddlar och badar - och tillåter oss att bara vara. Ä (null)

nnu en fin dag i paradiset.  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback