9/6; lördag

Anders inledde lördagen på golfbanan. Myggan och grålle invaderade sängen. Som hund och katt.  (null)
Vi - läs jag eftersom Anders var på golfbanan - packade ihop för att Sigge skulle spela fotbollscup och sedan skulle familjen vidare till ekö. Och så klippte jag Sigge. Och tvättade en maskin. Tvätt och disk. 
Fotbollscup.  (null)

(null)

(null)
Och då vidare för att handla. Alla är hungriga och varma när vi kommer till ekö. Lite trötta efter en dag i solen.  Vi behöver bädda. Och dammsuga alla muslortar. Anders lagar mat och jag bäddar.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Allt är inte guld som glimmar. Allt är inte en dans på rosor. Verkligheten överträffar inte alltid dikten. (null)

(null)
Men jag lever i min verklighet. Med allt vad det innebär. Högt och lågt. Här finns det enkla och det svåra. Det svåra i det enkla och det enkla i det svåra. Jag putsar inte fasaden eller polerar ytan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback