12/11; måndag

Jag vaknade med migrän. 
Jag tog en tablett och vilade några minuter till. 
Halv åtta lämnade jag hemmet. 
Anders skulle följa med Linus till läkare. 
Fullt med lektioner, planering, rättning och möten. 
Anders lämnade Sigge på innebandy vid fem. 
Jag satt kvar på jobbet tills Sigge skulle hämtas.
Anders hade åkt hem och fixade kvällsmaten tillsammans med Linus. 
Sigge och jag kom hem 19.00. 
Vi åt tillsammans. Hela familjen. 
Dusch för Sigge. 
Läsning med Sigge. En mysstund. En katt på magen. 
Anders och klara åkte på innebandyträning 19.45.
Allt jag längtade till var vila. 
Jag tände ett ljus som jag hade fått av Sigge.  (null)

(null)
Jobbade lite till. En annan katt på magen. 
Skrattade lite åt Hysén. 
Innan det var läggdags - vila. 
Over and out. 
Välkommen John blund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback