23/10; tisdag

Jag möter så många trasiga själar - så många öden - varje dag. En har just fått reda på att sonen är sjuk, en annan har förlorat jobbet, någon misslyckades på ett prov, en persons svärfar fick en hjärtinfarkt i natt, en kämpar mot väggen, en annan mot försäkringsbolaget, en mot cancer, och en förlorade just kampen mot densamma, en har just opererats, en annan har just fått missfall och en har just fått en diagnos... jag åker mot stallet - jag ser en regnbåge, den ser ut att landa i stallet... (null)
När jag kommer till stallet möts jag av skatten - baron är tillbaka. Jag ropar på honom och går mot honom - han kommer galopperande mot mig. Svänger på luggen. Han är glad. Allt är kul. Alla borde ha en baron i ditt liv!  (null)
(null)

(null)
(null)

(Tack Kim för bästa boken! )
(null)

På posten har ett smycke kommit - kampen mot bröstcancer, för alla som kämpar.  (null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback