14/9; fredag

Detta weg går till historien... vi är redo att åka hem... är vi redo att satsa igen? Jag är glad att vi har en pigg häst med oss hem. Jag är tacksam att vi har kloka ryttare- att Yvonne kände sin häst och förstod att han hade svårt att andas pga luftfuktigheten och bröt i tid. Hästen har återhämtat sug väl och är i fint skick! Vi har varit vid gott mod. Vi har laddat om. Vi har brutit ihop - vi har kommit igen. Jag kommer fortsätta rida. Jag kommer fortsätta träna - för vad vet jag inte. Men kärleken till hästarna är det som driver mig. Spännande upptåg på vägen är en bonus. 
https://www.tidningenridsport.se/blogg/distansryttaren-annelie-om-vm-fiaskot-hur-laddar-man-om-i-detta-lage/
Vi är försiktigt optimistiska igen - vi är ombokade på ett plan ikväll! 
Det kommer dröja innan jag är sugen på USA igen - landet där man får dubbelkolla allt, där inget blir som det är sagt och för inget blev klart i tid. Det blev två starter, ridit många mil - men det finns inga resultat. Inga medaljer kunde delas ut till de proffs som har lagt tid, pengar och energi på vägen mot VM i sporten de älskar. Det finns inga resultatlistor som visar att vi har varit här. Landet där msn får information - men man vet inte om man kan lita på informationen eller om den stämmer. Det finns mycket lite information som säger varför det blev som det blev.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback