6/9; torsdag

Ikväll har jag lite hemlängtan. När jag dessutom hörde att lilleman har feber... Det är många dagar och jag mest traskar med hästen, badar hästen, traskar med hästen, badar hösten... Man känner sig ensam i en värld full med folk. Johanna och jag tog ett glas vin på rummet ikväll. Vi har det bra... Men just i kväll känns det som om jag hade velat vara någon annanstans. Att jag hade behövts mer hemma... Att de hade klarat sig bra utan mig här... (null)


(null)


(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett par kramar och ett leende till dig❤️

2018-09-07 @ 07:30:33
Postat av: Anonym

Ett par kramar och ett leende till dig❤️

2018-09-07 @ 07:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback