6/8; tisdag

Det närmar sig ett slut. 
Ett slut på ledigheten. 
Jag mötte en kollega i affären. Vi gick mot varandra. Tittade på varandra. Men vi kunde inte placera oss. Till slut sa vi tveksamt "hej". Då kände vi igen rösterna. Vi har nog varit lediga länge? 
Min rygg är så förskräckligt dålig. Jag vet inte vad jag ska göra. Att stå och gå är fruktansvärt - då måste jag luta mig framåt. Igår skulle jag fördriva tiden på stan en stund när jag väntade på klara - jag gick halva Storgatan innan det inte gick längre - då satte jag mig jämte en gammal dam, vek mig dubbel och satt så tills jag kunde andas igen. Det är svårt att ligga. Vart ska jag vända mig? Till vc, sjukgymnast eller kiropraktor? Vem kan hjälpa mig? Just nu eskalerar smärtan. Det har gjort mer eller mindre ont hela semestern, men nu... (null)


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback