10/12; tisdag

Idag fick månen och stjärnorna(och pannlampan) vara mina ledstjärnor på kvällens stalltjänst och ridtur.  (null)

(null)
Den här årstiden är ju inte den mest charmiga för stalledrängen och ryttaren. Och något är i kläm i ryggen idag - det ilar i benet typ fem gånger i timmen, timme ut och timme in. 
Och så slog det mig — att jag har köpt fyra böcker den senaste månaden trots att jag nog inte har läst fyra böcker senaste tio åren. Jag tror att det är lugnet jag vill åt. Känslan. 
Anders (och klara) sitter jämte mig i soffan. Anders sms:ar med sin tränarkollega - sin andra fru. Och jag konstaterar att det var ju trots allt 24 timmar sedan de sågs. Och att om inte vi hade setts på 24 timmar så hade inte vi sms:at så mycket... Då konstaterar klara att det beror på att vi vara har tre barn - de har ju 25...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback