20/1; söndag

Efter en härlig fredagskväll med afterwork/afterschool hos sigges härliga klasskompisfamilj och en grym seger så vaknade jag igår till en magisk soluppgång - kanske är det för att den är "min". Från mitt sovrumsfönster. Den skapar energi, lugn och glädje. 
Jag red en fantastiskt fin runda på blyte. 
Isen hade lagt sig över viken och skapat en egen hockeyrink.  (null)
Lördagen fortsatte med poolspel för Sigge. Han visar skills och spelsinne, han gör mål, passar och hejar - han är en lagspelare att räkna med. Det värmer mammahjärtat.  (null)
(null)
(null)

Kvällen tillbringade vi med goda vänner och sushi.  (null)
Idag var det hockeyträning och ridning först på schemat. 
Vänner på isen gav två extra ispass.  (null)
(null)

Klara är på fotbollsträning och Sigge och Anders på vipersmatch. Innan innebandyträning och gympa ska avsluta vår helg. 
Jag gick precis en runda med myggan. Solen gick ner. Och fullmånen upp. (null)
Vi går mot en ny vecka och hoppas kunna ta med energin. 
(null)
(null)
Idag är det mormors födelsedag. Och jag vet hur mycket hon älskade att titta ut över viken. "Det är samma himmel, det är samma hav och stjärnan som jag såg,  föll för allting som vi drömmer, föll för att vi aldrig glömmer..."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback