30/1; onsdag

Igår fann jag lyckan i kylskåpet på jobbet där två kollegor som skulle flytta hade sparat en fralla till mig som blev över när de bjöd flyttgubbarna på fika.  "Lisa" stod det på lappen.  (null)
Idag var lyckan ett varmt element vid skrivbordet när jag envisas med att klä mig som ungdomarna.  (null)
Och en gofika - som i och för sig oftast drar med sig både sött och surt när ledningen bjuder. Idag var det organisationsförändringar på agendan.  (null)

(null)

(null)
Det kan bli bra. 
De ringde från fritids - Sigge hade slagit sig i örat och blödde mycket. Han hade ont och när han rörde sig började det blöda - så vi hoppade hockeyträningen, men nu är innebandyträningen igång här hemma! (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback