23/3; lördag

Jag bestämmer mig för att baka en kladdkaka till killarna och mig - de andra är på innebandy. Jag sätter mig och ska leta upp ett recept - tänker på carolinas kladdkaka. Jag tänker ofta på Carolina - och i stort sett alltid när kladdkaka kommer på tal. Älskade fina vän. Hon lovade att hon skulle baka en kladdkaka när vi skulle iväg på en agilitytävling. Hon bestämde att den skulle vara nyttig - hon tog suketter istället för socker... Samtidigt som jag tänker på Carolina - sätts låten "en stund på jorden" igång... 
"... Jag fick hålla dig i handen
när du fick lämna dina drömmar
och försonas sen med tiden
jag fick se dig tacka livet
trots allt
Nu kan vi säga
att vi har varit på jorden ...
... ja jag var där... en stund på jorden..."
(null)
Jag har ridit idag. Och tvättat bilen. Och så gick jag en runda med hunden - det låg ett nedfällt träd med videkissar - jag plockar några och sätter i en vas.  (null)
Sigge och jag spelar fotboll och utövar vårskrik - vi känner livet i oss. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina Carolina! Tänker på henne ofta ❤️ /Mia

2019-04-17 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback