2/5; torsdag

Bff. Tills döden skiljer oss åt.  (null)
Amigo och baron fick några sista dagar tillsammans. 
En sista måltid. 
Amigo (1992-2019). 
En mycket speciell häst som för alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. 
En trotjänare. 
Mil efter mil. 
Över 5000 tävlingskilometer. Vi gjorde några ihop. Jag fick äran. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Nu får han springa på de evigt gröna ängarna i körsbärsdalen. 
(null)

Saknad. Aldrig glömd. 
Adios amigos - tills vi ses igen. 
När jag och baron tog en tur ikväll under de regntunga molnen - kom det en strimma ljus mellan molnen. Jag tror det var en hälsning. Jag tror han att han ville säga att han har det bra. Där ovanför molnen är himlen alltid blå... Just idag är det svårt att tro det...
(null)

Idag stod det om Vederslöv i pressen.  (null)

(null)
Några arbetare hade traskat upp till Anders innan de hade lokaliserat felet och berättade att vi hade en fet vattenledning under huset - och om det var den som läckte riskerade huset att sjunka. Felet var överjävligt - men 50m längre bort på vägen... Vi har fortfarande inget vatten...
Igår sprang klara milen på växjöloppet på strax över 47 minuter! 
(null)

Och Linus fick en kram av Robert Rosen!  (null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback