14/9; lördag

"Tror du att du och jag har en framtid tillsammans?... Tror du att du och jag kommer att vinna det här racet?
Tror du att du och jag har en chans mot alla andra?...
Jag önskar att jag kunde gå på någonting mer än bara känslan av att allt redan är försent... och vi 
är en vinnare igen", jag sjöng den redan på morgonen för blyte. Och vi red backe upp och ner i rökullas skogar. Efter en jobbig start  och ca en kilometer till där han hoppade in i elstängsel på båda sidor vägen och hade panik och jag fick slänga mig av - uppträdde han exemplariskt resten av rundan. Han sprang med långa tyglar och spetsade öron. Jag njöt. Han njöt. Jag är djupt tacksam över dagen, över blyte - över oss! Vi hade kul. Vi gjorde det bra. Vi är tillbaka - inte som vinnare - men för oss var det en vinst! Det här betydde så mycket för mig! Att vi genomför och på sättet vi gör det. Han skötte sig bättre än vad jag vågade hoppas på - men tyvärr hade jag mer ont i ryggen än vad jag trodde jag skulle ha.  
"Allt är förlåt älskling... händerna upp i luften... vi är en vinnare igen..."
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så glad för er❣️❣️Jag tror stenhårt på samarbetet❤️Kim

2019-09-19 @ 10:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback