15/4; onsdag

Idag, när vi körde hem från träningen, möttes vi av beskedet att Adam Alsing hade avlidit av Corona. En del av min morgonrutin försvann. Jag sätter mig i bilen varje morgon för att lyssna på "vinn Adams pengar" - och jag såg alltid till att nrj var på kvällen innan. En duktig, allmänbildad och rolig mediaprofil - en pappa och man. Jag har läst om Corona, jag har läst om tusentals döda i Italien, USA och ins och några hundra i Sverige. Nu blev det på riktigt för mig. Adam blev 51 år. Han kommer vara saknad av många - av mig... jag kommer inte behövs sätta mig i bilen strax innan 730 varje morgon och bli irriterad om jag är sen... eller ta på mig mina AirPods för att lyssna klart när jag är tidig. Vila i frid. (null)
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback