3/8; måndag

Isaberg med grande. 
"Vad tyckte du var roligast idag?" (Rodel, hinderbana, lekplats, badplats, minigolf...)
"Att vara med!" Att vara där. Tillsammans. Att se barnen bemästra hinder som man inte trodde de skulle klara. Min kropp sa ifrån emellanåt. Jag vill också kunna gå armgång och och vara stark och slippa ha ont. Många gånger blir jag så förvånad när jag tvingas stanna upp och det skär som knivar och ilar i benen. Det är inte så jag ser mig, inte så jag identifierar mig. Jag tror jag ska klara det! Men jag var där. Jag gjorde mitt bästa. Kroppen var inte så förlåtande - men jag försöker förlåta den...
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback