26/2; onsdag

"Hej mitt vinterland". Jag vaknade till en vit värld. Från meteorologisk vår till vinter på en natt. 
Sigge skulle till tandläkaren. 
(null)
På vägen tillbaka hamnade vi bakom plogbilen.  (null)
Jag blev sen till kursen jag skulle gå på - men jag kom fram. 
Kursen knöt ihop. Och gjorde vissa saker klarare.  (null)
Att träffa lärare från andra skolor är roligt och intressant. Och en lärare berättade att hon hade sagt upp sig utan att ha en annan plan - kanske volontär i Afrika. Hon var trött. 
Jag kom hem och gick en runda i skogen. Glad hund. Glad matte.  (null)

(null)

(null)

(null)
Och så jobbade jag ifatt(?) lite - jag har ju "missat" en hel dag. Och ledningsgrupp på ledig eftermiddag igår. Det tar tid. Föder stress. Men ikväll går jag på gympan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback