4/1; lördag

Första januari red jag. Och sprang. (null)
Jag antog utmaningen. (null)
Jag kom ca 1,5km innan knät låste sig och sa "stopp" - det brukar funka i ca 3km... såklart sprang jag den sista kilometern oxå... Anders, Linus och Sigge sprang oxå - eller de hade sprungit innan mig. 
Den andra januari red jag oxå. En ganska lång runda i bra tempo. Jag hade väldigt ont i ryggen. Och sen tog vi ett träd för tight. Knät satt fast. Men blyte gick. Knät krossades mot trädet. Jag kände det. Jag känner det. Jag kunde inte fortsätta utmaningen...  (null)

(null)
Jag har ridit den tredje och fjärde oxå, men inte sprungit. Anders och Linus är fortfarande med! Håll i. 
Jag får titta på sport på tv. Och datorn. Sverige. Lakers. Sdf-sm.  (null)
Och ikväll väntar kalajs med tennisgänget. Det här jullovet har jag orkat träffa vänner. Jag har haft ro att läsa en bok. 
Jullov är fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback