16/6; tisdag

Idag kunde jag inte låta bli längre - efter en ridtur under regntunga moln - rensade jag garderoben. 
Och när linus skulle på fotboll och inte hittade rätt benskydd - började jag med hallgardroben oxå. Jag är imponerad av andra som har en vinter- och en sommargardrob. Var går gränsen mellan sommar och vinter, höst och vår? Hur ofta bör man använda kläder för att ha ett berättigande? 
Men sedan gjorde jag något oväntat. Alla andra i familjen var på olika håll. Och jag satte mig och tittade på en film! Trots att garderoben inte var klar. Trots att det ligger saker överallt. Men de kommer ligga kvar. Och imorgon ska de rensas. Slängas. Struktureras. Organiseras.  (null)
"Vissa dagar vill man att han ska leva... andra inte".  (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback