8/11; söndag

Helgen. Mest i bilder. Höst. Och häst. Familj. I coronatid.  (null)
Båten tömdes och kom upp på land. 
(null)
Myggan kom ner i jorden med tillhörande begravningskaffe. Minnen och tårar. 
(null)
Stalljobb och promenad. 
(null)
Jag gick hem från stallet - Linus mötte mig och tog maxiboch sprang hem. Mina stövlar lämpade sig inte för löptur! 
(null)
Städ. Inklusive tumlaren. Man kunde tro att vi hade tumlat grålle! 
(null)
Löv räfsades. Jag gjorde det som jag är bäst på - inte räfsa för ryggen protesterar - utan köra traktor. Räkna ut den optimala rundan.  (null)
(null)
Före och efter. Kanske inte lika pedantiskt som när farmor och farfar har hjälpt till men ack så bra! Teamwork!  (null)
Och korvgrillning med grannarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback