11/8; onsdag

Note to myself:
-det börjar bli kallt om händerna när jag springer på morgonen - vantar? Framåt rundan blir jag dock varm…
-det är dimmigt - kan vara bra med en reflexväst. 
(null)

Funderingar:
-när jag ska rida på kvällen - hur och när ska jag duscha och tvätta håret? Efter löpningen måste jag, åtminstone, duscha. Duschar efter båda. Tvättar håret på morgonen. Springer innan jobbet imorgon igen och tvättar håret då igen. Hmmm i-landsproblem. Tur man är logistiker av rang! Och mycket tid att tänka när man kutar runt.
-var är grålle? Jag letade på björkudden igår. Stockholmarna har lämnat. Jag träffade Jeanette som berättade att de tar hand om, och älskar katter. En dag hade hon skrivit på fb att de hade installerat larm. Någon hade kommenterat:" åh vad tråkigt att man ska behöva larm", då hade hon svarat:"det är mest för att vi ska se så att vi inte har låst in någon sommarkatt". Snällt ändå, att betala 300kr i månaden för att se om grålle har blivit inlåst… (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback