4/8; onsdag

Halleluja moment - avslutar semestern.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Blyte låg och sov när jag kom till hagen. 
Vi vaknade stilla tillsammans, innan vi tog en runda i skogen. 
Nu har vi hejar på svenskarna i os-hoppningen. Silver till peder! 
(null)
Och så tittar jag tillbaka på sommaren. Minns ögonblicken som blir fina minnen. Bad. Eköstunder. Sol. Cykelturer. Midsommar. Samarbetet på bygget. Tärnö.  Em-fotboll i ladan. Middag på slottet. Löpturerna. Ridturerna. Det spontana. The. Perfect. Days. 
De sammanfattas bäst i bilder. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

Det är inte med ångest - men med lite vemod som jag summerar sommaren. 
Allt har sin tid…
Bilderna sparar jag - precis som jag gjorde med smultronen på grässtråt. Memory line. 
Vi summerar. Och tackar alla som har varit en del av vår sommar - av våra minnen. Det är vi som skapar minnen! 
Idag hade hunden sprungit tre rundor innan kl.12. Nu hoppas hon på vila när semestern är slut! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback