5/8; torsdag

Så psykologiskt riktigt att börja jobba en torsdag. 
Lite möte. Lite frukost. Lite lek. Lite lunch. Lite möte. 
(null)

Vi hade bestämt att jag skulle hämta sigge efter jobbet - han är på hockeycamp. Jag hade bestämt att jag skulle springa när jag väntade. En liten längre runda. Inte för att jag måste. För att tiden fanns. För att jag inte skulle rida idag. För att träningsvärken efter galoppassen började ge sig. För att det känns bra. 
Men efter en jobbdag kom det där fixa i ryggen. Det låsta. Smärtan i höften. Jag har lovat mig själv att inte känna efter för mycket. Men också att inte springa för långt. För länge. Bara för att jag kan. Att inte pressa mig för hårt. Att inte sätta klocka och springa på tid eller en viss sträcka - bara mer än 1,61km. 
Jag satte klockan. Och jag sprang. Trots smärtan. Men inte för långt och inte för länge. Med lisen bratt Fredriksson i lurarna. Och det var skönt.  (null)
(null)

Nu ska jag handla lite och sedan hämta sigge. Back in business. 
Vardagspusslet har börjat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback