Lite till…

Jag börjar bli klar. Eller det blir jag ju aldrig… men nu vill jag att eleverna ska komma. Och jag vill ta emot dem med tillförsikt, utan motstridiga råd från myndigheter eller virus som lurar i korridoren. Jag vill möta dem med nyfikenhet, hopp och  fokus på kunskapsuppdraget. Samtidigt hör jag precis på nyheterna att smittspridningen ökar igen - större än samma tid 2020. 
Igår fick jag frågan om jag hade möjlighet att följa med på vm 9/9 i Holland. Jag vill. Det är mäktigt med mästerskap. När jag pratade med rektorn idag, sa han "självklart". Anders säger samma sak. Och enligt rådande restriktioner borde det gå. Men vem vet vad som händer nu när skolorna börjar?  (null)
Och i vilket fall som helst så jobbar vi på. Mil efter mil på neros rygg. Ikväll blev det strax under två. Johanna/Nisse tränar för 100km och Nero för 120km.  (null)

(null)

Tyvärr lite ont i ryggen ikväll och i en axel som hoppade ur led lite väl massivt tidigare idag. Men en skön kväll i härligt sällskap! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback