11/1; måndag

Egen termos och möten via teams.  (null)
Första dagen är avklarad - nu är det bara 99 kvar innan jag loggar ut för semester...
(null)
Jag har planerat mycket i stort - men vad ska jag göra imorgon? Samma känsla som vanligt. Imorgon välkomnar vi eleverna tillbaka. Vi saknar långtidssjukaskrivna lärare - bland annat fortfarande i teknik - och de lektionerna är inte lösta. Men jag hoppas att budskapet gick fram - att vi inte orkar. Att det är stor skillnad på att ta extra lektioner i ämnen man känner centralt innehåll och kunskapskrav. Att man måste vara rädd om oss. Ikväll har jag väldigt ont i ryggen, så efter middagen och en liten promenad får det bli soffan - och hopp om att det är bättre imorgon. Med hopp om att vi får hålla oss friska. Med hopp om att vi ska orka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback