9/1; lördag

Mitt vinterland.  (null)
Mitt hem - min borg. Våra ståtliga ekar. 
Jag har städat idag. Och ridit med fina vänner. Tyvärr kändes Blyte lite halt - mitt hjärta blöder. 
(null)

Igår tittade hela familjen på catwalk- gör det ni oxå om ni inte har gjort det! Väldigt bra film som verkligen utmanar fördomar som vi har när det gäller personer med funktionsnedsättning, i filmen människor med intellektuell funktionsnedsättning. 

Alla människor har drömmar som vi vill förverkliga. Genom hårt arbete och en stark vilja kan vi alla uppfylla våra drömmar.

För att detta ska bli möjligt krävs det att människor tror på varandra och vågar ställa krav. Och samtidigt stöttar när det behövs.
       (null) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback