Lite senare…

Det fanns en lång lista i mitt huvud - med det jag "behövde göra", och det jag ville göra. Jag var ganska nöjd med listan. Och ganska entusiastisk. 
Frukost. 
Liten promenad med maxi. 
En tvätt. 
En ridtur. 
(null)

Lunch. 
Fläta klara. 
Dammsuga. 
Klippa hundens klor. 
En tvätt till. 
Ta bort nagellack - senare finns det "måla naglarna". 
Martina frågade om vi vill följa med fika på osaby. Jag ville. Jag gillar ju mer att vara med - än att inte vara med. Men fick inte riktigt ihop det. Då hade vi fått stressa… Jag bestämde mig för att baka en hallonpaj istället. 
Plockade hallon. 
Och skulle blanda ingredienserna. Jag började smälta smör. 
Och insåg att det saknades havregryn. Och socker. 
Det fick bli mer mjöl. 
Och muskovardosocker. 
Någonstans där - i den utplockade baklådan- sjönk entusiasmen. 
Ny tvätt. 
Hallonpaj. Och den fick godkänt av killarna.
(null)

Vi får se vad som betas av mer på listan. En promenad. En Dusch. Matlagning. …






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback