13/5; torsdag

Agilitykursen. 
Vi var inte bäst... men kanske snyggast? Skämt å sido - det var en märklig känsla att vara ny - trots att man är så gammal i gemet. Det är svårt när målbilden är oklar. Men jag kunde i alla fall - med god känsla - säga att vi var där för att ha kul. När jag var på ett läger för många år sedan - med en annan hund, i en annan gren och vi var på en helt annan nivå och de andra deltagarnas mål var "att ha roligt" - så sa jag "han behöver inte ha så jävla roligt (han tyckte allt var fantastiskt kul) - han behöver bara göra som jag säger". 
Idag var vi på utflykt. En dag med familjen. På ekö. I vitsippehavet som vi tidigare bara har hört talas om. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
Det gav mersmak av sommaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback