3/10; söndag

Jag försökte skriva ett inlägg igår - men det funkade inte. Jag minns inte riktigt vad jag skrev, men det kanske handlade om ridturen. En längre, lite snabbare runda som kändes bra och hur vi blev jagade av en amstaff - hur hjärtat slog på Blyte (och mig) när hunden kom springande genom skogen,skällande och morrande och en hysterisk ägare som skrek och sprang efter - som lyckades stiga på snöret som hängde efter när hunden var ca 10 meter från oss…
Det kanske handlade om att morgonen var fantastisk. Att jag kände att jag var på stället i mitt liv. Att vi gör rätt som satsar där vi är. 
(null) (null)

(null)
Jag kanske skulle delat några bilder från huset? Fönstrens som börjar ta plats. 
Sigges rum. 
(null)

Köket. Och hur vi längtar efter vårt exelarkskök. Det rena. Det raka. 
(null)

Vårt rum. 
(null)

Det blivande badrummet. 
(null)

Hallen.  (null)
Ett nytt fönster i vardagsrummet.  (null)
Igår var anders, eric och Nisse i Tyskland. 
Idag har vi varit på fotbollsturnering i tipshallen. Klara och jag gick en promenad innan och höll på att missa första matchen när vi gick lite galet… (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback