11/9; lördag

Starten gick.  (null)
Och jag sprang en runda. Tre bilar stannademig och frågade om jag behövde skjuts.  (null)
Vi förberedde grinden.  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(null)

(null)

Dagen gick. Mållinjen passerades. 
(null)
(null)
Nero var en stjärna hela dagen. 
Och det blev några steg även för mig.  (null)
Stolt. Men min glädje grusades när en svensk häst blev mycket dålig - nu verkar den dock vara bättre. Resultat är viktigt, men det viktigaste för mig är hästen. 
Igår åkte vi hem.  (null)
Nu är jag hemma. Jag är så mycket där jag är. Och har svårt att vara någonannanstans samtidigt. Jag lägger ner så mycket energi där jag är. 
Nu är jag hemma… Klara spelade fotbollsmatch - det blev förlust, men klara gjorde mål. Nu ska jag tillbaka till min andra verklighet. Mamma. Lärare. Chaufför. Organisatör. Matte. Stalledräng. Ryttare. Hockeymorsa. Supporter. …
Det är roligt att vara med. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback