25/9; lördag

Transportstyrelsen har varit på vägarna idag. 
Först körde jag in klara och anders till hovshaga med cyklar för en kickoff med innebandylaget. 
(null)

(null)

Sedan åkte jag hem och hämtade maxi - så sprang vi en runda som även innehöll kantarellplockning. Det blir ingen supertidigt på den 4kilometerlånga rundan.  (null)
Sedan var det dags att hämta klara och cykeln på vaistorpet för fotbollsmatch. Tacksam för fina vänner att snicksnacka med - bland annat en som jag inte har sett på länge! 
(null)
(null)

(null)
I höstsol. Klara färger och skön luft. 
Sedan var det dags att lämna klara och cykeln samt lunch till haifgänget. 
Sedan fortsätta hem och laga lunch (tacksam att jag hittade farmors köttbullar i frysen) till killarna. Innan jag körde och handlade och hämtade hem anders, klara och cyklarna. 
(null)

Väl hemma bakade jag en äppelpaj, tog ett glas vin framför lakersmatchen och sjönk långt ner i soffan. Tacksam att anna rastade Blyte idag.  (null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback