12/12; måndag

Blogg.se har haft problem. Så jag fick samla ihop en runstreakers väg…

#rsd499.

Idag låtsades jag vara en löpare. 

På en löparbana. Ensam. Inför tomma läktare. I snö. I fullmånens sken. Varv efter varv…

(null)


#rsd500. 

Runt en sjö. Fullmåne. Julbelysning. Vackert så. 

(null)


#rsd501. 

På översnöade hemmavägar. Snö i skorna. 

(null)


#rsd502. Han #rsd1075. 

Sällskap. Jag är hopplöst efter. Fint så. 

(null)


#rsd503. 

Löptur efter ridtur. Inte snabbt. Inte långt. Kall i början…. Tänderna skallrade… Värmen spred sig sakta. Varm när jag kom in. 

(null)

(null)

#rsd504. Jag glömde pannlampan - och månens sken lös med sin frånvaro. Betygsättningstider. Trötthet. Jag trodde att jag skulle skrida långsamt mot lucia - men benen var förvånansvärt pigga! Och jag sprang genom mörkret. 

(null)

Bilder från pepparkakshusbygge.  (null)
(null)
Kärlek på jobbet. 
(null)
Kärlek i soffan. 
(null)
Vackert så. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback