18/12; söndag

Tidig innebandymatch i Alvesta på morgonen.
(null)

(null)
Ett effektivt träningspass på Blyte. I snö. Runt nollan. 20 grader varmare än igår. Samma kläder som igår. Tänk om jag har samma kläder idag som i sommar när det är 20 grader?! 
(null)

Ett par kompisar till Sigge kom och åkte skridskor på lokalrinken. 
(null)
Skidskytte. Hästhoppning. Och vm-final strax. 
Sprungit en runda i snöfyllda skor.  (null)

Sen lite gympa. 
Klara och Anders är i Nässjö på innebandymatch. 
Vi har hunnit mycket den här helgen - men inte köpt julklappar (mer än några på nätet) eller hugga julgran. Men det lär bli jul ändå… (null)
Önskar mig fred och frid.  (null)
Jag är ju en sån som vill att det ska ligga julklappar under granen. Funktionella, önskade, välbehövliga julklappar med ett syfte. Överraskningar. Helst vill jag komma på nått som de inte har önskat sig - men som jag vet att de vill ha och behöver. Men det finns varken ork eller tid. Helst behöver jag få en länk som jag kan klicka på och beställa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback