19/2; lördag

En tidig morgon i stallet. Ut med alla hästar. Mockade sex boxar, vatten och hö. Och fylla vatten ute - 4 dunkar till stona i skogshagen. Jag tror jag sa till Caroline att *peppar peppar* ryggen är rättså bra… den har varit det ett tag. Men jag vet ju också att det kommer komma dagar då jag återigen har ont. När jag knappt vet hur jag ska sätta det ena benet framför det andra. En ridtur. 
Hem. Och packa. Ryggen… Fan. En tablett. Jag har inte sprungit… springer. Sakta och inte långt.  (null)
Varje ojämnhet ger en il i ryggen. 
Anders handlar. Vi packar vidare. 
I en känsla av att vilja stanna hemma (städa, fixa och vila) - och vilja att komma bort (umgås, åka skidor och vila). 
En tablett till… vill somna och vakna utan värk imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback