15/1; lördag

(null)
Ge mig hopp, ljus och tulpaner (och semlor) så ska jag nog överleva. Känslan när jag vaknar. 
Jag öppnar ögonen och tittar ut genom fönstret. Ljus. 
(null)
(null)

Vi firar linus som fyller 16! Vår superhjälte som föddes mitt i ett semmelkalas. Och maxi som fyller 3. Som kom till oss som en räddare. Två kompisar. Födda samma dag! 
(null)
Jag rider en runda. Uralstring av energi. Underifrån. Och ovanifrån. Jag känner energin flöda genom kroppen.  (null)
Jag springer en runda. I ljuset - i solen.  (null)

Ikväll - när anders och klara kommer hem från match i Jönköping - blir det semlor från Tofta strand (i dessa tider har man ju vant sig vid ändrade planer pga en oinbjuden gäst - covid - så farmors semlor får vänta någon vecka). Det finns hopp om andra tider. Men just nu är det så här… 
(null)

  (null)
Och tulpanerna köpte jag själv. 
Ljus, hopp och tulpaner! (Och semlor)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback