23/1; söndag

Vi gick all in på att lära grande att äta sushi - det var Martinas nyårslöfte.  (null)
(null)
Jag sov lite oroligt. Anders och klara skulle upp tidigt för att spela match. Och tidigt insåg jag att gomseglet hade svullnat upp igen - tidigare har jag försökt googla på "snopp i halsen som svullnar" osv, (gör inte det…) - det känns som om man ska svälja tappen som hänger ner och att det är svårt att få luft. Det gick inte att somna om… Nu äter jag lite frukost. Men det är svårt… Hoppas svullnaden lägger sig snart - det brukar ta några timmar. 
Idag får det bli lite jobb (förutsättningar har ändrats, då den närmsta kollegan testade positivt igår…), en löptur och ridtur… kanske träning ikväll… 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback