20/7; onsdag

En vindstilla kväll följdes av en vindstilla morgon, klaras tjugonde födelsedag - en fin avslutning på ekövistelsen. 
(null)

(null)

(null)

(null)
En god middag hemma.  (null)

(null)
Idag har barnen hämtat hem mira från Öland och vi har fixat här hemma. Nu spelar Anders golf, jag har varit och badat, det är 30 grader varmt och snart ska jag till stallet. 
Just nu avlöser de dåliga kroppsdagarna varandra. Ett fall på en Sten. Öm i hela kroppen - handen, höften… och sen en stukad fot som avlöstes avpanikerad ryggdag och sedan ett sabbat knä efter att ha satt  mig på huk. Men jag har sprungit. Sakta. Igår i kantarellfart (inte för att jag hittade några men om de hade funnits hade jag hunnit se dem). Idag #rsd359. 
Idag tänker vi på farmor som fyller 80 och hoppas att hon får en strålande födelsedag! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback