17/3; torsdag

Jag har stått längst fram i frontlinjen mot viruset i två år. Utan visir och munskydd. 
Jag har fått tre sprutor. Och tvättat händerna. 
"Alla" andra har varit sjuka. För de flesta är det "över" nu. 
Restriktionerna är hävda. 
Och nu kunde inte kroppen längre stå emot virusets mutationer. 
En annan tid hade jag inte testat mig. Men av någon anledning gjorde jag ett test - kanske pga av den lilla hostan, den svagt diffusa dosigheten i huvudet, sticket i halsen eller… Och hade inte anders testat positivt förra veckan - då hade jag nog inte testat mig - då hade jag nog jobbat nu…
Men nu - efter en löprunda, jobb, en ridtur och Stallfix, klippt maxi - då satte jag mig och tittade på serie: Pörni.  (null)
Jag kunde haft det sämre…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback