3/5; tisdag

En bitchbanan på väg till stallet. 
(null)

Idag var det tydligt att både Blyte och jag behövde komma ut på tur. Av olika anledningar. Det märktes att Blyte var trött på att gå mellan hagen och stallet. Frustrerad viftade han på luggen och nöp mig i armen. Min dag har kantats av misslyckanden och frustration över dåliga digitala system. 
Men så löste exam ett av problemen genom att lyckas återskapa prov som hade försvunnit. Tacksam. (Saits är och förblir ett fruktansvärt tidskrävande och oeffektivt system…) (null)
Klara lagade mat. Tacksam. 
Och blyte kändes fin och mycket pigg! Det är kul att tävla - men det är inget mot glädjen och tacksamheten jag känner när jag rider honom en vecka senare och han känns hel och glad!  (null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback