13/11; söndag

Helgen går mot sitt slut. En helg i idrottens tecken. 

Igår hade Sigge innebandy- och hockeymatch. Och jag red en runda. Och sprang såklart. 

(null)


På kvällen var det handboll och innebandy på tv. 

Idag är det fars dag. Efter ridtur (då jag fick ta mitt vuxenansvar och prata med en epaburen ungdom som körde allt för fort) och löpning (då jag även träffade grålle) åkte vi till moheda för att fira pappor! Anders, Henke, pappa och Gunnar! Tack farmor och farfar för en god och trevlig eftermiddag! 

(null)

Ett innebandy-VM-guld tog vi också, men öster missade kvalet till allsvenskan -Sigge var i Varberg och hejade. 

Nu jobbar jag lite och tittar på hästhoppning på tv istället för att vara på gympa - min axel var inte riktigt redo för det, tyvärr. Jag tog en promenad med maxi istället. I mörkret, förbi kyrkan - förbi mamma… hon hade velat vara med idag. Hon hade älskat att vara med och att titta på sporten på tv… 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback