19/11; lördag

Ett Mail på torsdagskvällen, från jobbet. Samling 8.10 i personalrummet. Oro i magen. 
När vi samlas känner man allvaret. Det finns ett par möjliga scenarier. 
Mötet avhandlas. Information behöver smältas. Bemötas. Behandlas. Men det finns ingen tid. 
Lektionen börjar 8.20. Två laborationer. Material ska fram. 
Dagen går i ett. 
En snabb handling g. 
Hem. 
En löptur, #rsd480. 
En dusch. 
Jobbet igen. Restaurang Tc.  (null)
Städa. 
Kom hem vid 12. 
Sova. 
Springa, #rsd481, första löpturen för säsongen i snö, kyla och halka.  (null)

Anders och klara kör in till vida. Sigge ska spela match och klara jobba. Jag ska till ponnyridning på huseby. Anders åker sedan hem, för en snabb lunch, hämtar Linus som ska på hockeymatch och kör Sigge på innebandymatch. Jag ansluter där. För att ta hem killarna, Anders ska vidare på fest. Vi lämnar en bil till klara, så att hon kan ta sig hem efter jobbet. 
Imorgon går Anders och jobbar på café lakers, innan klara har innebandymatch. Klara får möta upp honom där… jag möter upp för att vara speaker. Sedan avslutas helgen med träning för Anders och mig. Anders och jag ses imorgon vid 21-tiden…. Vi kommer få ihop det. In šaʾ Allāh.  (null)
Jag tror jag börjar med att städa av huset…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback