Kväll 9/11

Hela dagen har jag kallsvettats så fort armen har rörts. Och jag har undrat om jag skulle kunna springa ikväll… 
Efter en lång jobbdag fick jag snabbt byta om och köra Sigge på innebandyträning… lite oaktsamma rörelser när jag drog av och på kläderna - och "klick". Jag tror att axeln hoppade rätt… Plötsligt kan jag ta djupare andetag utan att det hugger i axeln. Och jag kallsvettas inte lika ymnigt. 
Jag sprang runt växjösjön. #rsd471 utan större problem. Visst har jag fortfarande ont. Men det är inte samma brutala smärta…  (null)
Idag räddade runstreaken eller stressen mig - eller åtminstone min axel. Och jag hoppas att det nu ska bli bra! 
Men ikväll hoppar jag över gympan och är glad att jag kunde springa! 
Min Axel är bättre - men tyvärr var maxi halt när jag kom hem… 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback