20/10; torsdag

Vår bröllopsdag! 
(null)

En torsdag. 
En löptur. Note to myself: det är kallt nu. -5 typ på morgonen. 
Förberedelser och framplockat av labbprov för sjuan. 
Genomförande av labbprov. Note to myself: sitt ner - ryggen blev så dålig av att stå en timme…
Framplockning för ny klass och ny labb tio minuter senare. 
En tablett och någon slags sittande fosterställning senare ler jag igen. 
Två kemilektioner till. 
Lunch. 
Rätta prov på lunchen. 
Biologilektion. Diskussion om dinosauriefynd i Sverige. Film och tipsrunda. 
Rättar prov igen. 
Sammanställning i lärplattformen. 
Blev upplockas av Anders som körde mig till stallet. Klara skulle vidare och jobba på vida. 
En ridtur. Note to myself: ta varmare skor - hösten är här och fötterna är kalla.  (null)
Sigge skulle på hockeyträning och jag fick cykla hem från stallet.  (null)
Jag kommer hem…
… till Linus som har lagat köttfärssås och pasta! Note to myself: var tacksam! 
… till en present från våra fina vänner! Note to myself: vi har fantastiska vänner!  (null)

(null)

Nu ett glas bubbel, ost och kex och hockey! Note to myself: var tacksam - över kärleken, vänskapen, dagen, livet!
Note to myself: skumpa är ännu lyxigare på en torsdag! 

(null)
(Note to myself: glöm inte att du hade lite jobb kvar att göra…)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback