21/10; fredag

Kemilektion med nian - två laborationer för att visa hur salter kan bildas. 
(null)

En biologilektionen med nian - genetikens spännande grunder. 
(null)

En kemilektion med sjuan - molekylbygge för att visa kemins grunder.  (null)
Två biologilektionen med åttor. Ett skriftligt läxtest (efter förra veckans debatt "för och mot doping") - ett sätt att visa dina kunskaper. 
En snabb handling. 
Klara och Anders har innebandymatch i Gnosjö. Jag funderar på att åka dit… Men då måste jag skynda mig! Jag klipper killarna. Dammsuger - snabbt… men snart inser jag mina begränsningar- och tar mitt mammaansvar… Jag stannar upp. Sänker axlarna. Och försöker bli i nuet. Vara här. Njuta här. 
Njuter av en stilla löptur med hunden. Njuter(?) av att hinna rätta läxtesten samt lägga resultatet i lärplattformen. Åtminstone njuter jag av att bocka av - bli klar…
Njuter av ett glas vin, potatisgratäng (pekas) och lövbiff. Kommer njuta av soffan, filten och kunna följa matchen i appen! 
Allt har sin tid. 
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback