21/9; onsdag

Idag. 
Min älskade dotter - som man vill skydda från allt ont - i rätten. 
Då. Blev hon filmad i skolans dusch - på en plats som borde vara trygg - av en man. 
Och för alltid kommer känslan av att "undra om någon ser" finnas kvar.  (null)
På posten idag kom min krigsplacering.  (null)
Idag fyller farfar Gunnar år och jag önskar att vi hade träffats och ätit tårta! Grattis! 
Vi hade behövt lite glamour och fest, bubbel och skratt. 
Men vi steker fläsk och gör löksås - mammas favoriträtt. Och bakar hennes äppelkaka. Idag - som så många andra dagar - hade hon behövts här. I sin enkelhet. Med kärlek och tid… 
Efter sigges fotbollsträning, klara och Anders innebandyträning och min gympa samlas vi i familjen och äter äppelkaka! Målbild… (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback