24/9; lördag

En stilla tur - förbi hästar, kor, färgglada löv, flugsvampar och nyponbuskar - på Blyte. Två veckor efter tävlingen som vi fick bryta pga hälta och en uppenbart trött häst. Idag kändes han fin! Och jag är full av tacksamhet. Ingen tävling i världen är viktigare än den här turen (och alla andra…).  (null)
En fotbollsmatch med vinst för damlaget med 9-0.  (null)
Jag sprang en runda, #rsd425, första kilometern kändes ovanligt lätt, så jag gick emot mina principer och satte igång klockan. Det blev ytterligare 5km på 28 minuter. 
Målat naglarna med guld.  (null)

Och nu hejar klara och jag på lakers i soffan, medan killarna är på plats i vida. 
I veckan skulle jag åkt till Spanien på Em. Men tyvärr visade Nero lätt hälta och fick stanna hemma - och jag med. En dubbel känsla - tråkigt såklart, men hästarnas väl kommer i första hand och vi vill ha bra förutsättningar att prestera. Nu får vi hålla tummarna för det svenska laget hemifrån!  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback